Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Title: Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як іноземної
Authors: Деньга, Олена Анатоліївна
Keywords: українська мова як іноземна;пісенний матеріал;культурні українські традиції
Issue Date: 25-Oct-2018
Publisher: Професійна комунікація: національна ідентичність у багатомовному світі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Черкаси, 25-26 жовтня 2018 року
Abstract: Пісня – це чудовий мотиватор вивчення мови. Звучання пісень на уроках створює комфортний емоційно-психологічний настрій і налаштовує на взаєморозуміння з викладачем. Пісні та елементи пісень можна починати використовувати вже з перших днів навчання мови. Пісні відображають традиції, культуру, звичаї, поведінку та емоції народу. Тому через них можна пояснити іноземцям і історію, і культуру, і менталітет. У пісенному матеріалі містяться синтаксичні кліше, емоційно забарвлена, експресивна лексика і фразеологія.
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
First Page: 39
End Page: 41
Appears in Collections:Навчальні видання (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези пісні 2018 конфа ЧДТУ Деньга.docxОбгрунтована доцільність використання пісень на уроках української мови як іноземної, особливо на початковому етапі навчання, де головною метою є постановка правильного звуку утворення й артикуляції.16.5 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.