Browsing by Author Васильченко, Лідія Сергіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 37 of 37 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Актуальні проблеми економіки, 2019.pdf.jpg2019Методи та інструменти дослідження інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствіВасильченко, Лідія Сергіївна
Клайпеда, март_2020.pdf.jpg2020-03-27Напрями формування та структура маркетингового комунікаційного середовища підприємстваВасильченко, Лідія Сергіївна; Стручок, Олександр Володимирович
12.pdf.jpg2020Особливості маркетингової логістики на підприємствах АПК в умовах зростання підприємницьких ризиківВасильченко, Лідія Сергіївна; Коляденко, Олександр Леонідович; Іванченко, Вадим Олександрович
10.pdf.jpg2022Особливості поведінки споживачів в умовах сучасного ринкуКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна
10.pdf.jpg2020Особливості розвитку маркетингового комунікаційного середовища підприємства в умовах нової парадигми ведення бізнесуВасильченко, Лідія Сергіївна; Стручок, Олександр Володимирович
mark_teh.pdf.jpg2020-11-26Особливості та етапи формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємстваКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна
ЧДТУ 2015.pdf.jpg2015Особливості управління репутаційними ризикамиДонець, Оксана Миколаївна; Васильченко, Лідія Сергіївна
ЧДТУ 2016 2.pdf.jpg2016Перспективи розвитку маркетингових екологічних інноваційКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна; Горяна, Ірина Володимирівна
Бізнес-навігатор, 2019.pdf.jpg2019Розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства: принципи та факториВасильченко, Лідія Сергіївна
2020-06Удосконалення маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс", м.ЧеркасиВасильченко, Лідія Сергіївна; Турбаба, Вадим Вячеславович
14657-Текст статті-29164-1-10-20231225.pdf.jpg2023Управління кадровою безпекою бізнесу як інструмент розвитку економічного простору регіонів країниЗахарова, Оксана Володимирівна; Васильченко, Лідія Сергіївна
article.pdf.jpg2019Управління регіональними освітніми мережами: маркетинговий підхідКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна
28 Васильченко.pdf.jpg2016Управління системою маркетингових комунікаційВасильченко, Лідія Сергіївна; Бурцева, Тетяна Іванівна
УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РЕГІОНАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОТИРІЧ.pdf.jpg2015Управління сталим регіональним розвитком в умовах глобальних протиріч: монографіяКоломицева, Олена Віталіївна; Горяна, Ірина Володимирівна; Васильченко, Лідія Сергіївна
ЧДТУ 2016 1.pdf.jpg2016Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендівКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна; Горяна, Ірина Володимирівна
Вісник ЧЕТІ.pdf.jpg2019Інноваційні можливості застосування маркетингових комунікацій підприємств в менежі ІнтернетВасильченко, Лідія Сергіївна
10.pdf.jpg2019Інтегровані маркетингові комунікації підприємства: генезис та етепи становленняВасильченко, Лідія Сергіївна