Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1185
Название: Методи та інструменти дослідження інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві
Другие названия: Methods and tools for the enterprise integrated marketing communications research
Авторы: Васильченко, Лідія Сергіївна
Ключевые слова: інтегровані маркетингові комунікації;опитування;анкетування;юзабіліті тестування;інтерв’ю;integrated marketing communications;questionnaires;interviews;surveys;usability testing
Дата публикации: 2019
Издательство: Актуальні проблеми економіки
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сутність інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства і чинники, які вплинули на їх формування. Наведено методи та інструментарій, що використовуються для дослідження маркетингових комунікацій підприємства. Детально проаналізовано інструменти маркетингових комунікацій, які дають можливість підприємству впливати на зміну поведінки цільових груп споживачів та визначають логіку формування і розвитку комунікаційного середовища підприємства
The article considers the essence of the enterprise integrated marketing communications and the factors that influenced their formation. The methods and tools used for the study of enterprise marketing communications are given. The marketing communications tools were analyzed in details. They enable the company to influence the consumers target groups behavior change and determine the logic of formation and development of the enterprise communication environment
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1185
Выпуск: 12(222)
Первая страница: 68
Последняя страница: 75
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Актуальні проблеми економіки, 2019.pdf165.21 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.