Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212
Название: Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Горяна, Ірина Володимирівна
Ключевые слова: екологічний маркетинг;маркетингові напрямки;маркетингова стратегія;екологічні тренди
Дата публикации: 2016
Издательство: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні науки
Краткий осмотр (реферат): У статті викладено сутність екологічного маркетингу та його впливу на діяльність підприємств, виявлено основні проблеми, пов'язані із застосуванням екологічного маркетингу у вітчизняній практиці, й наведено досвід трансформаційних змін екологічного маркетингу в зарубіжних компаніях. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів. Зображено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Наведено концепцію екологічного маркетингу. Проаналізовано тенденції розвитку екологічних трендів в Україні, а також світовий ринок «органічних продуктів».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.1.42.2016.110644
Том: 1
Выпуск: 42
Первая страница: 34
Последняя страница: 40
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЧДТУ 2016 1.pdf426.17 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.