Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1256
Название: Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія
Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Пепчук, Сергій Миколайович
Ключевые слова: позиціонування регіону;Черкаський регіон;регіональний маркетинг;регіон;стратегія;конкуренція
Дата публикации: 2016
Издательство: Чабаненко Ю.А.
Краткий осмотр (реферат): У монографії досліджено й систематизовано наукові підходи щодо визначення сутності й змісту понять "регіональний маркетинг", "позиціонування регіону", виявлено найбільш важливі принципи, фактори та визначено інформаційні шари позиціонування регіону, обґрунтовано специфіку регіону як особливого товару та визначено його основні параметри, розроблено процедуру формування стратегії позиціонування регіону, здійснено стратегічний маркетинговий аналіз регіону й оцінено його репутацію, конкурентну позицію та можливий варіант стратегії позиціонування регіону, здійснено структуризацію образу регіону та запропоновано альтернативні варіанти інтегрованого образу регіону, розроблено рекомендації щодо механізму реалізації обраної стратегії позиціонування регіону, запропоновано використання технології активного позиціонування і просування регіону. Монографія може бути корисною для наукових працівників, фахівців з регіонального маркетингу, управління регіональним розвитком, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1256
Кол-во страниц: 321
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Монограф_Пепчук_1.pdf4.91 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.