Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1256
Назва: Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія
Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Пепчук, Сергій Миколайович
Ключові слова: позиціонування регіону;Черкаський регіон;регіональний маркетинг;регіон;стратегія;конкуренція
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чабаненко Ю.А.
Короткий огляд (реферат): У монографії досліджено й систематизовано наукові підходи щодо визначення сутності й змісту понять "регіональний маркетинг", "позиціонування регіону", виявлено найбільш важливі принципи, фактори та визначено інформаційні шари позиціонування регіону, обґрунтовано специфіку регіону як особливого товару та визначено його основні параметри, розроблено процедуру формування стратегії позиціонування регіону, здійснено стратегічний маркетинговий аналіз регіону й оцінено його репутацію, конкурентну позицію та можливий варіант стратегії позиціонування регіону, здійснено структуризацію образу регіону та запропоновано альтернативні варіанти інтегрованого образу регіону, розроблено рекомендації щодо механізму реалізації обраної стратегії позиціонування регіону, запропоновано використання технології активного позиціонування і просування регіону. Монографія може бути корисною для наукових працівників, фахівців з регіонального маркетингу, управління регіональним розвитком, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1256
Кількість сторінок: 321
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монограф_Пепчук_1.pdf4.91 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.