Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1256
Title: Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія
Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Пепчук, Сергій Миколайович
Keywords: позиціонування регіону;Черкаський регіон;регіональний маркетинг;регіон;стратегія;конкуренція
Issue Date: 2016
Publisher: Чабаненко Ю.А.
Abstract: У монографії досліджено й систематизовано наукові підходи щодо визначення сутності й змісту понять "регіональний маркетинг", "позиціонування регіону", виявлено найбільш важливі принципи, фактори та визначено інформаційні шари позиціонування регіону, обґрунтовано специфіку регіону як особливого товару та визначено його основні параметри, розроблено процедуру формування стратегії позиціонування регіону, здійснено стратегічний маркетинговий аналіз регіону й оцінено його репутацію, конкурентну позицію та можливий варіант стратегії позиціонування регіону, здійснено структуризацію образу регіону та запропоновано альтернативні варіанти інтегрованого образу регіону, розроблено рекомендації щодо механізму реалізації обраної стратегії позиціонування регіону, запропоновано використання технології активного позиціонування і просування регіону. Монографія може бути корисною для наукових працівників, фахівців з регіонального маркетингу, управління регіональним розвитком, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1256
Number of Pages: 321
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монограф_Пепчук_1.pdf4.91 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.