Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1627
Назва: | Benefits of integrating the total quality management and management information system into project management |
Інші назви: | Переваги інтеграції системи управління якістю та інформаційної системи управління в управління проектами |
Автори: | Bielova, O.I. Elbaruni, J.E. Safar, H.M. |
Ключові слова: | Project Management;Total Quality Management (TQM);Management Information System (MIS);management technology;management tool;integration;управління проектами;комплексне управління якістю (TQM);інформаційна система управління (MIS);управлінська техніка;управлінський інструмент;інтеграція |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки |
Короткий огляд (реферат): | The paper is devoted to determining if there are benefits associated with integrating the Total Quality
Management and Management Information Systems into Project Management. In order to answer this
question, the paper first formulates the problem, provides an analysis of recent research, and formulates the
answer to a research question. After a review of some secondary sources, it is found out that the integration
of these two methods into Project Management is indeed useful for the process of Project Management. It is
stated that successful project implementation and at the same time taking into account the interests of
different stakeholders can only be achieved through Quality Management. Стаття присвячена визначенню, чи існують переваги, пов'язані з інтеграцією систем управління якістю та управління інформацією в управління проектами. Для того щоб відповісти на це питання, стаття спочатку формулює проблему, дає аналіз останніх дослідницьких робіт і формулює відповідь на дослідницьке питання. Після огляду деяких вторинних джерел у статті встановлюється, що дійсно інтеграція двох методів в управління проектами є корисною для процесу управління проектами. Зазначено, що успішна реалізація проекту та водночас врахування інтересів різних зацікавлених сторін можуть бути досягнуті лише завдяки управлінню якістю. Стаття акцентує увагу на тому, що дослідження інтегрованого підходу до впровадження інформаційної системи в управління проектами в розширеному підприємстві дає можливість стверджувати, що інформаційні системи управління дозволяють командам або окремим особам відстежувати проекти від початку до кінця. Згідно з дослідженнями інформаційна система менеджменту є корисною для проекту в тому, що вона надає керівництву відповідну інформацію протягом необхідного часу. Крім того, показано, що комплексне управління якістю передбачає послідовний і ретельний огляд кожного етапу проекту та скоординовані зусилля кожної залученої особи. Таким чином, в управлінні проектами TQM дає змогу створювати ефективне робоче середовище, в якому кожна людина прагне послідовно вдосконалювати процес або продукт на додаток до забезпечення якості. Крім того, акцентується увага на тому факті, що загальне управління якістю є корисним для управління проектами, оскільки воно визначає забезпечення якості проекту в ситуаціях невизначеності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1627 |
ISSN: | 2306-4420 |
DOI: | 10.24025/2306-4420.0.54.2019.178504 |
Випуск: | 54 |
Початкова сторінка: | 5 |
Кінцева сторінка: | 9 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 54 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | Бєлова | 626.49 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
зміст.pdf | 122.33 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
титул.pdf | 438.39 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.