Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1637
Назва: Використання маркетингових підходів у сфері ресторанного бізнесу України
Інші назви: The usage of marketing approaches in the restaurant business of Ukraine
Автори: Черданцева, Ірина Геннадіївна
Клипач, А.Я.
Ключові слова: ресторанний бізнес;маркетингові інструменти;структура ресторанного ринку;кейтеринг;евент-дегустації;дизайн ресторану;ІТ-інструменти;інтерактивні карти;перехресний маркетинг;restaurant business;marketing tools;structure of restaurant market;catering;event tastings;restaurant design;IT tools;interactive cards;cross marketing
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються загальні тенденції розвитку ресторанного ринку України. Зазначається, що доцільним є використання маркетингових підходів при загостренні конкуренції серед підприємств, що працюють у сфері ресторанного бізнесу; необхідно здійснювати цілеспрямований вплив на ринок з метою просування своїх закладів. Зауважено на необхідність урахування маркетингової складової, що стає гарантією того, наскільки ефективно буде функціонувати ресторанний заклад. На основі аналізу вказано, що нині кількість ресторанних закладів перевищила докризові показники, однак спостерігається скорочення темпів зростання сегменту. Найбільш привабливі умови для розвитку відмічено у регіонах, при цьому стримуючими чинниками є поганий розвиток інфраструктури, недостатня купівельна спроможність та перепони місцевої влади. Встановлено, що в цілому на українському ресторанному ринку почалося переформатування, серед основних причин якого: вигідність інвестування у ресторанний бізнес, зниження цін на послуги проектування, дизайну та технічного оснащення ресторанного бізнесу, зміна купівельної поведінки населення у бік харчування поза домом. Доведено, що зміна структури ресторанного ринку України зумовила активний запит на використання як традиційних, так і новітніх маркетингових прийомів, орієнтованих на залучення споживачів у ресторан, та виділено найбільш перспективні з позицій розвитку ресторанного бізнесу. Зроблено висновок, що поступове оволодіння маркетинговим інструментарієм все більше стимулює власників ресторанів розглядати свій бізнес як клієнтоорієтновану систему, що працює в умовах конкуренції і динамічних ринкових змін і передбачає підбір маркетингових інструментів на основі реальних результатів досліджень потреб цільової аудиторії ресторанного закладу.
The article deals with general tendencies of the development of the restaurant market of Ukraine. It is noted that it is appropriate to use marketing approaches in the intensification of competition among enterprises working in the restaurant business, it is necessary to exercise purposeful influence on the market in order to promote one’s own establishments. The need to take into account the marketing component, which is a guarantee of how effectively the restaurant will function, is emphasized. The analysis shows that at present the number of restaurant establishments has exceeded the pre-crisis indicators, however, there is a decrease in the growth rate of the segment. The most attractive conditions for the development have been identified in the regions, with poor development of infrastructure, insufficient purchasing power and barriers of local authorities. It has been established that the Ukrainian restaurant market has undergone a reformatting process, among the main reasons being the profitability of investing in the restaurant business, lower prices for the services of designing and technical equipment of the restaurant business, changing the purchasing behavior of the population towards eating outside the home. It is proved that the change in the structure of the restaurant market in Ukraine led to an active demand for the use of both traditional and modern marketing techniques aimed at attracting consumers to the restaurant and the most promising of them from the standpoint of the restaurant business are highlighted. It is concluded that the gradual acquisition of marketing tools is increasingly encouraging restaurant owners to consider their business as a client-oriented system that operates in the conditions of competition and dynamic market changes and involves the selection of marketing tools based on the real research findings of the target audience of the restaurant
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1637
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.0.54.2019.178499
Випуск: 54
Початкова сторінка: 94
Кінцева сторінка: 101
Розташовується у зібраннях:Випуск 54

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfЧерданцева273 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf122.33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf438.39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.