Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2163
Назва: Впровадження технологій електронного документообігу в публічному управлінні
Інші назви: Introduction of electronic document technologies in public administration
Автори: Одінцов, Олег Михайлович
Ільченко, Наталія Вікторівна
Крижанівська, Людмила Григорівна
Ключові слова: публічне управління;електронний документ;електронний документообіг;система електронного документообігу;управління;public administration;electronic document;electronic document management;e-document management system;management
Дата публікації: 2021
Видавництво: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено впровадженню технологій електронного документообігу в публічному управлінні. Аналізуються особливості впровадження системи електронного документообігу в органах публічної влади. Розглянуто нормативно-правові акти щодо електронного документообігу в публічному управлінні. Узагальнено основні проблеми, з якими стикаються організації під час запровадження електронного документообігу. Систематизовано основні переваги та недоліки організації електронного документообігу в органах публічного управління. Проаналізовано інноваційні технології розвитку електронного документообігу в публічному управлінні. Обґрунтовано ефективність управлінських механізмів в органах публічної влади з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу, тенденцій розвитку в конкурентному середовищі та необхідність організації раціональності та якості процесу впровадження електронного документообігу.
The article is devoted to the introduction of electronic document management technologies in public administration. Peculiarities of introduction of electronic document management system in public authorities are analyzed. The normative-legal acts concerning electronic document management in public administration are considered. The main problems faced by organizations during the introduction of electronic document management are summarized. The main advantages and disadvantages of the organization of electronic document management in public administration bodies are systematized. The following advantages of electronic document management technologies are revealed: integrated approach to electronic document management planning, saving time and resources, creating a single information space, facilitating document management, the effect of long-term use and successful implementation of electronic document management system, which helps managers and employees to work more productively. Innovative technologies for the development of electronic document management in public administration are analyzed. The efficiency of management mechanisms in public authorities is substantiated, taking into account a set of external and internal factors of influence, development trends in a competitive environment and the need to organize the rationality and quality of the process of implementing electronic document management. The main purpose of the introduction of electronic document management technologies in public administration is to free public authorities from the routine, clumsy, bureaucratic machine of traditional office work and paper accumulation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2163
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.1.60.2021.229175
Випуск: 60
Початкова сторінка: 108
Кінцева сторінка: 116
Розташовується у зібраннях:Випуск 60

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
108-116_Одінцов_Ільченко_Крижанівська.pdf263.97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf107.21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf224.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.