Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303
Название: Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Дата публикации: 20-сен-2018
Издательство: Сучасні тренди міжнародних економічних відносин & Управління проектами Європейського Союзу : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк, 20 -22 вересня 2018 р.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303
Первая страница: 151
Последняя страница: 155
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20-22-вересня-2018.pdf2.47 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.