Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379
Название: | Значення рухливих ігор в фізичній та розумовій діяльності |
Авторы: | Кандиба, Павло Олексійович |
Ключевые слова: | гра;фізичне виховання;формування;розвиток;рухливі ігри;педагогічне значення;згуртованість;фізична підготовка;спортивні досягнення;фізичний розвиток;освітнє значення;змагання |
Дата публикации: | 21-мая-2021 |
Издательство: | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Переяслів, 21 травня 2021 року. Вип. 70 |
Краткий осмотр (реферат): | В даній статті розкрито теоретичні питання використання рухливих ігор та естафет у психічному і фізичному розвитку людини. Подана інформація про значення рухливих ігор зручна для планування фізкультурно-масової роботи, проведення занять для розвитку фізичних якостей. Доведено, що кожна гра, підібрана з метою фізичного виховання, при правильному педагогічному керівництві обов’язково повинна забезпечувати вирішення оздоровчих, освітніх і виховних завдань. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379 |
Первая страница: | 126 |
Последняя страница: | 129 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації викладачів (ФХТСО) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник 70.pdf | 5.49 MB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.