Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379
Название: Значення рухливих ігор в фізичній та розумовій діяльності
Авторы: Кандиба, Павло Олексійович
Ключевые слова: гра;фізичне виховання;формування;розвиток;рухливі ігри;педагогічне значення;згуртованість;фізична підготовка;спортивні досягнення;фізичний розвиток;освітнє значення;змагання
Дата публикации: 21-мая-2021
Издательство: Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Переяслів, 21 травня 2021 року. Вип. 70
Краткий осмотр (реферат): В даній статті розкрито теоретичні питання використання рухливих ігор та естафет у психічному і фізичному розвитку людини. Подана інформація про значення рухливих ігор зручна для планування фізкультурно-масової роботи, проведення занять для розвитку фізичних якостей. Доведено, що кожна гра, підібрана з метою фізичного виховання, при правильному педагогічному керівництві обов’язково повинна забезпечувати вирішення оздоровчих, освітніх і виховних завдань.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379
Первая страница: 126
Последняя страница: 129
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник 70.pdf5.49 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.