Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/249
Назва: Лексичні особливості віртуальних рекламних текстів (на матеріалі реклами всесвітньо відомих брендів
Автори: Кузебна, Владислава Валеріївна
Зозуля, Олена Володимирівна
Ключові слова: internet communication;internet discourse;advertising technology;social media;media resources;texts of advertisements
Дата публікації: чер-2018
Видавництво: World Science Multidisciplinary Scientific Edition
Короткий огляд (реферат): The study outlines the sphere of internet communication and its current target - texts of advertisements. The key aspect of the paper revolves around communication strategies of advertising through the language of the texts of advertisements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/249
ISSN: 2413-1032
Том: 8
Випуск: 6
Початкова сторінка: 25
Кінцева сторінка: 31
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzebna_Zozulia.docx73.24 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.