Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузебна, Владислава Валеріївна-
dc.contributor.authorЗозуля, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-04-28T17:13:29Z-
dc.date.available2019-04-28T17:13:29Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.issn2413-1032-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/249-
dc.description.abstractThe study outlines the sphere of internet communication and its current target - texts of advertisements. The key aspect of the paper revolves around communication strategies of advertising through the language of the texts of advertisements.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherWorld Science Multidisciplinary Scientific Editionuk_UA
dc.subjectinternet communicationuk_UA
dc.subjectinternet discourseuk_UA
dc.subjectadvertising technologyuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectmedia resourcesuk_UA
dc.subjecttexts of advertisementsuk_UA
dc.titleЛексичні особливості віртуальних рекламних текстів (на матеріалі реклами всесвітньо відомих брендівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume8uk_UA
dc.citation.issue6uk_UA
dc.citation.spage25uk_UA
dc.citation.epage31uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzebna_Zozulia.docx73.24 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.