Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/249
Title: Лексичні особливості віртуальних рекламних текстів (на матеріалі реклами всесвітньо відомих брендів
Authors: Кузебна, Владислава Валеріївна
Зозуля, Олена Володимирівна
Keywords: internet communication;internet discourse;advertising technology;social media;media resources;texts of advertisements
Issue Date: Jun-2018
Publisher: World Science Multidisciplinary Scientific Edition
Abstract: The study outlines the sphere of internet communication and its current target - texts of advertisements. The key aspect of the paper revolves around communication strategies of advertising through the language of the texts of advertisements.
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/249
ISSN: 2413-1032
Volume: 8
Issue: 6
First Page: 25
End Page: 31
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzebna_Zozulia.docx73.24 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.