Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2660
Название: Удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПП «Ювелірний завод «Золотий вік», м. Черкаси)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Баланюк, Аліна Вікторівна
Ключевые слова: Комунікація;Комунікаційна політика;Удосконалення підприємства
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): Вивчено сутності і принципи маркетингової комунікаційної політики, проведено оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства. Здійснено аналіз ефективності комунікаційної політики, внесено пропозицій щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства. Вивчено сутності і принципи маркетингової комунікаційної політики, досліджено особливості формування комплексу маркетингової комунікаційної політики. Здійснено оцінку ефективності маркетингової комунікаційної політики. Вивчено організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства. Здійснено аналіз ефективності комунікаційної політики, внесено пропозицій щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2660
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Баланюк А.В..pdf
  Restricted Access
946.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.