Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662
Название: Розробка товарної стратегії підприємства (на матеріалах ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат», м. Золотоноша, Черкаська область)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Коваленко, Вікторія Олександрівна
Ключевые слова: Стратегія;Товарна стратегія;Підприємство;Розробка товарної стратегії
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): З’ясовано сутність товарної стратегії підприємства, визначено види товарних стратегій та їх класифікацію. Сформульовано процес розробки товарних стратегій, проаналізовано організаційну характеристику підприємства. Дано оцінку товарній політиці підприємства також проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, проаналізувати маркетингове середовище підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Коваленко В.О..pdf
  Restricted Access
728.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.