Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671
Название: Брендинг в діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Гладких С.В., м. Черкаси)
Авторы: Пепчук, Сергій Миколайович
Осян, Карен Єрвандович
Ключевые слова: Брендинг;Торгова марка;Бренд;Стратегія бренду;Логотип
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено роль бренду задля подальшого розвитку української компанії, виділено проблеми, можливості та шляхи вирішення. Було досліджено суть та значення бренду, проаналізовано позицію бренду в структурі маркетингової стратегії. Досліджено організаційні та економічні характеристики досліджуваного підприємства, проаналізовано ефективність існуючих маркетингових стратегій бізнесу. Надані рекомендації, щодо вдосконалення бренду компанії, запропоновано заходи, щодо встановлення економічних вигод та вдосконалення корпоративного бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Осян К.Є..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.