Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2693
Название: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат», м. Черкаси)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Коваль, Яна Юріївна
Ключевые слова: Підприємство;Удосконалення;Товарна політика;Маркетинг
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Проведено оцінку маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Сформовано пропозиції щодо підвищення маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Вивчено теоретичний матеріал за даною темою, чинниками, принципами та змістом діяльності за формуванням оптимального товарного асортименту та товарної політики на торгових підприємствах у сучасних умовах. Дано характеристику досліджуваного підприємства, розглянуто та описано товарний асортимент підприємства. Проведено аналіз зовнішніх та внутрішніх умовних формувань товарної політики в ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат». Виявлено проблеми товарної політики підприємств та визначено напрямки її вдосконалення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2693
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Коваль Я.Ю..pdf
  Restricted Access
1.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.