Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695
Название: Удосконалення комплексу маркетингу підприємства (на матеріалах ТОВ «Фрірайд», м. Черкаси)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Павлущенко, Едуард Віталійович
Ключевые слова: Комплекс;Маркетинг;Підприємство;Удосконалення комплексу маркетингу
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі розглянуто поняття та сутність комплексу маркетингу, досліджено еволюційний розвиток комплексу маркетингу. Вивчено особливості розробки окремих елементів комплексу маркетингу. Досліджено методи розробки комплексу маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі, проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Фрірайд» і виявлено основні проблеми розвитку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Павлущенко Е.В..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.