Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2733
Название: Розвиток маркетингових спроможностей підприємства (на матеріалах ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій», с. Балаклея, Черкаська область)
Авторы: Вартанова, Олена Вікторівна
Дорошева, Віталіна Віталіївна
Ключевые слова: Спроможність підприємства;Маркетинг;Розвиток підприємства
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та особливості формування спроможностей підприємства. Визначено види маркетингових спроможностей підприємства та особливості їх розвитку. Визначено методичні підходи до дослідження маркетингових спроможностей підприємства, надано економіко-організаційну характеристику ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій». Проаналізовано мікро- та макросередовища підприємства, ідентифікувано маркетингові спроможності ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій». Сформовано процедуру ідентифікації і розвитку маркетингових спроможностей підприємства, оцінено ефективність запропонованих заходів для ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2733
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Дорошева В.В..pdf
  Restricted Access
1.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.