Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2734
Название: Конкурентне позиціонування підприємства на основі аналізу ресурсів знань (на матеріалах ТОВ «Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла)
Авторы: Вартанова, Олена Вікторівна
Комишний, Сергій Леонідович
Ключевые слова: Конкуренція;Позиціонування;Аналіз ресурсів знань;Конкурентне позиціонування
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та особливості конкурентного позиціонування підприємства. Визначено роль знань як основи конкурентного позиціонування підприємства. Визначено методичні підходи до формування конкурентного позиціонування підприємства. Надано економіко-організаційну характеристику ТОВ «Смілянський електромеханічний завод». Проаналізовано мікро- та макросередовища підприємства, проаналізовано конкурентні переваги ТОВ «Смілянський електромеханічний завод». Сформовано конкурентну стратегію підприємства на основі ресурсів знань, оцінено ефективність запропонованих заходів для ТОВ «Смілянський електромеханічний завод».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2734
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Комишний С.Л..pdf
  Restricted Access
1.54 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.