Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2749
Название: Маркетингова товарна політика на підприємстві (на матеріалах СТОВ "АГРОФІРМА КОРСУНЬ", м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Булатова, Анастасія Олександрівна
Ключевые слова: Товарна політика;Підприємство;Маркетинг;Товар
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано організаційно-економічну характеристику СТОВ «Агрофірма Корсунь». Досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності СТОВ «Агрофірма Корсунь» також розроблено напрями удосконалення маркетингової політики СТОВ «Агрофірма Корсунь». Визначити сутність товарної політики підприємства як системи розробки та управління товарним асортиментом, досліджено методику аналізу формування і реалізації товарної політики підприємства. Обґрунтовано стратегічні напрями реалізації товарної політики підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2749
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Булатова А.О. нова.pdf
  Restricted Access
866.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.