Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2826
Назва: Designing and managing a pattern of adult learning experience
Автори: Makhynia, Nataliia
Махиня, Наталія Володимирівна
Ключові слова: освіта дорослих;андрагог;організація освітнього простору;принципи організації;навчальний клімат;тип освітньої діяльності;оцінювання;мета навчання;adult education;andragogue;educational climate;type of educational activity;evaluation;purpose of training;organization of educational environment;organization principles
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки
Короткий огляд (реферат): Визначено основні принципи організації освітнього простору в освітідорослих. Окреслено відмінності між плануванням навчальних практик для дітей і підлітків,для дорослих учнів. З ’ясовано, що основними засадами для формування і управління освітнімпростором в освіті дорослих є: формування навчального клімату взаємоповаги, довіри іпідтримки; створення механізмів узаємного планування; діагностика потреб дорослих, якіберуть участь в освітньому процесі; перетворення потреби в мету; формування типуосвітньої діяльності й управління ним; оцінювання рівня досягнення поставленої навчальної мети.
Adult education is the type of education that is free from rigidity (systems that are very strict or difficult to change) with regards to curriculum, learning materials, methodology, venue, duration or the length an individual takes to complete a particular instructional session. Adult learn in a variety of ways. Therefore, it stands to reason that there are a variety of educational delivery formats and teaching methods that should be employed to facilitate the learning process of adults. The selection of teaching methods from one or a combination of the categories is dependent upon the intended outcome and the maturity (readiness level) of the learners, from a knowledge and skill perspective.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2826
ISSN: 2076-586X
DOI: 10.31651/2524-2660-2018-18-59-64
Випуск: 18
Початкова сторінка: 59
Кінцева сторінка: 64
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document (1).pdf153.06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.