Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3010
Назва: Інновації у сфері готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Онопрієнко, Олександр Васильович
Онопрієнко, Ольга Миколаївна
Ключові слова: інновації;готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 18-бер-2021
Видавництво: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Черкаси, 18–19 березня 2021 року: у 2-х томах. Т. 1
Короткий огляд (реферат): Готельно-ресторанний бізнес ‒ це живий організм, що працює цілодобово, якість його роботи пов’язана з тим, наскільки якісно організована робота з надання основних послуг. Сучасний клієнт готелю ‒ людина, яка вже не може уявити своє життя без мобільного зв’язку та Інтернету, а сучасні технології дозволяють, не виходячи з дому, вивчити інформацію про хостели та готелі на різноманітних сайтах, забронювати номер, а потім замовити квиток для подорожі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3010
Початкова сторінка: 95
Кінцева сторінка: 97
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 3381.doc39.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.