Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3247
Title: Маркетингові дослідження в процесі формування товарної плітики підприємства ( на матеріалах ПрАТ «Юрія», м. Черкаси)
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Скопінцева, Богдана Романівна
Keywords: Маркетинг;Товарна політика;Підприємство;Маркетингові дослідження
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано сутність, цілі та завдання маркетингової товарної політики. Досліджено особливості формування маркетингової товарної політики на підприємстві. Виявлено методи маркетингових досліджень товарної політики підприємства, проаналізовано діяльність досліджуваного підприємства. Оцінено ефективність товарної політики підприємства ПрАТ «Юрія», проведено маркетингові дослідження товарної політики на підприємстві. Сформовано напрями удосконалення товарної політики підприємства на основі маркетингових досліджень.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3247
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Скопінцева Б.Р..pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.