Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3442
Название: Дослідження ринку споживачів у процесі маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Альянс Клімат", м. Черкаси)
Авторы: Васильченко , Лідія Сергіївна
Годза, Владислав Юрійович
Ключевые слова: маркетингові дослідження;ринок;споживачі;маркетингова діяльність підприємства;реклама;стимулювання збуту
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано сутність та структуру сучасних технологій маркетингових досліджень споживчого ринку; визначено зміст процесу маркетингових досліджень; проведено класифікацію етапів еволюції сучасних технологій маркетингових досліджень за якісними критеріями та встановлено ступінь розвитку і можливість застосування даних технологій на вітчизняному ринку; виявлено основні напрямки і тенденції розвитку сучасних технологій маркетингових досліджень споживчого ринку; розроблено методику прийняття рішення про вихід на споживчий ринок виходячи з оцінок можливостей фірми і привабливості ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3442
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Годза В..pdf
  Restricted Access
1.8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.