Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3606
Название: Просування продукції промислового підприємства з використанням інструментарію інтернет-маркетингу (на матеріалах ПрАТ «Ватутінський комбінат вогнетривів», м. Ватутіне, Черкаська область)
Авторы: Шпильова, Віра Олексіївна
Докієнко, Ірина Андріївна
Ключевые слова: Інтернет- маркетинг;Маркетинг;Продукція;Підприємство
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та цілі інтернет-маркетингу для розвитку сучасного підприємства, обґрунтовано класифікацію інструментів інтернет-маркетингу. Узагальнено особливості використання інструментів інтернет-маркетингу на ринках В2В, проаналізовано просування продукції ПраТ «Ватутінський комбінат вогнетривів» з використанням інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано алгоритм Інтернет-просування продукції промислового підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3606
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_ Докієнко І. А..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.