Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3611
Название: Медіапланування в системі маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат», м. Черкаси)
Авторы: Боковня , Анжеліка Олегівна
Алексєєва, Дар'я Олександрівна
Ключевые слова: Маркетингові комунікації;Підприємство;Медіапланування;Маркетинг
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було узагальнено теоретичні підходи до поняття «комунікація» та «маркетингові комунікації». Узагальнено класифікацію маркетингових комунікацій підприємства, сформовано види маркетингових комунікацій підприємства, визначено можливості, які створює маркетингова орієнтація підприємства. Проаналізовано та охарактеризовано діяльність підприємства, проведено аналіз та оцінку діяльності підприємства. Описано маркетингові комунікації підприємства, розроблено стратегічні напрями розвитку підприємства. Надано пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3611
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Алексєєва А.О..pdf
  Restricted Access
678.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.