Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3978
Название: Активізація розвитку дивергентного мислення студентів під час навчання фізики
Авторы: Кулик, Людмила Олександрівна
Колінько, Сергій Олександрович
Ключевые слова: дивергентне мислення;фізичні задачі;еврістичні методи;інерція мислення
Дата публикации: 25-апр-2014
Издательство: Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження І.В. Попова, Кіровоград, 25–26 квітня 2014 року
Краткий осмотр (реферат): У фундаментальних науках важливим засобом розвитку дивергентного мислення студентів є розв'язування задач, які передбачають кілька варіантів розв'язку. В роботі розглянуто еврістичні прийоми та методи, які допомагають подолати психологічну інерцію під час розв'язування дивергентних задач.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3978
Первая страница: 74
Последняя страница: 78
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
58.pdf160.13 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.