Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4078
Название: Розробка нового покоління туристичних послуг
Авторы: Онопрієнко, Олександр Васильович
Орнопрієнко, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: бізнес;товарна політика;туристичні послуги
Дата публикации: 24-мар-2022
Издательство: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІII Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 24-25 березня 2022 року: у 2-х томах. Т. 1
Краткий осмотр (реферат): Для здійснення успішного бізнесу на ринку туристичних послуг необхідна детально виважена товарна політика, задачею якої є формування пропозиції туристичних послуг відповідно до стратегій та цілей реалізації. Товарна політика як складова комплексу маркетингу має свої особливості, затребувані необхідністю прийняття до уваги особливостей країн. Актуальними видаються завдання дослідження нюансів товарної політики на ринку туристичних послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4078
Первая страница: 72
Последняя страница: 74
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Матеріали конф. 2022.pdf1.96 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.