Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4079
Название: Принципи та методи управління туристичним готельним бізнесом
Авторы: Онопрієнко, Олександр Васильович
Онопрієнко, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: принципи управління;готельний бізнес;туризм
Дата публикации: 24-мар-2022
Издательство: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІII Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 24-25 березня 2022 року: у 2-х томах. Т. 1
Краткий осмотр (реферат): Сучасний туристично-готельний бізнес характеризується різноманітними типами управління, що представлені як одноосібне управління, так і франчайзингом, консорціумами та корпоративним менеджментом, а також різноманітними формами їх поєднання. Значна кількість компаній, що є власниками готелів, базує своє управління на професіональному менеджменті, послуги якого купують у спеціалізованих менеджерських компаній на основі договору.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4079
Первая страница: 90
Последняя страница: 92
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Матеріали конф. 2022.pdf1.96 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.