Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4225
Назва: Microfield of gray color in interior advertising
Інші назви: Мікрополе сірого кольору в рекламах інтерєру
Автори: Совєтна, Альона Вікторівна
Совєтний, Едуард Сергійович
Ключові слова: колір;інтерєр;відтінок;реклама;colour;shade;advertising;interior
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: World scientific and technical trends'2022: proceedings of International scientific conference, no 20 on October 10, 2022
Короткий огляд (реферат): У нашій роботі аналізувалися рекламні тексти трьома мовами, зокрема сірий колір в інтер’єрній рекламі. Рідше використовуються ахроматичні кольорові позначення, але можна помітити тенденцію до активації світлих тонів – мікрополів білого та сірого кольорів. В той самий час, вони переважають у німецьких та англійських рекламних текстах.
In our work, advertising texts in three languages were analyzed, in particular gray color in interior advertisements. Achromatic color markings are less commonly used, but one can notice a tendency to activate light tones - microfields of white and gray colors. At the same time, they prevail in German and English advertising texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4225
DOI: 10.30888/2709-1783.2022-22-01-009
Початкова сторінка: 99
Кінцева сторінка: 103
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-37-PB.pdf3.63 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.