Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4281
Title: Мікрополе синього кольору в рекламах інтер’єру
Authors: Совєтна, Альона Вікторівна
Совєтний, Едуард Сергійович
Keywords: інтер’єр;колір;реклама;синій;блакитний;interior;advertising;color;blue;azure
Issue Date: 27-Dec-2022
Publisher: Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Переяслав, 27 грудня 2022 р. Вип. 90
Abstract: Існує велика кількість різних кольорових відтінків, що відносяться до одного кольору, але в різних мовах кольори не співпадають за частотою вживання. В українській та німецькій мовах на першому місці – червоний колір, тоді як в англійській мові – синій/блакитний. Це зумовлене тим, що в різних країнах є свої певні традиції та звичаї. «Синій» та «блакитний» кольори мають традиційне значення – символ моря, води та неба, у зв’язку з цим поширена передача кольору за такою конструкцією як: колір морської води. До ряду не частотних відноситься аквамарин, turkis, aquamarine, indigo.
There are a lot of different color shades related to the same color, but in different languages the colors do not match in terms of frequency of use. In the Ukrainian and German languages red is the first color, while in English it is dark blue/blue. This is due to the fact that different countries have their own certain traditions and customs. The colors "dark blue" and "blue" have a traditional meaning – a symbol of the sea, water and sky, in this connection, the color transfer is common according to such a construction as: the color of sea water. A number of infrequent ones include aquamarine, turquoise, aquamarine, and indigo.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4281
First Page: 231
End Page: 233
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 89.pdf3.99 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.