Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4281
Назва: Мікрополе синього кольору в рекламах інтер’єру
Автори: Совєтна, Альона Вікторівна
Совєтний, Едуард Сергійович
Ключові слова: інтер’єр;колір;реклама;синій;блакитний;interior;advertising;color;blue;azure
Дата публікації: 27-гру-2022
Видавництво: Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Переяслав, 27 грудня 2022 р. Вип. 90
Короткий огляд (реферат): Існує велика кількість різних кольорових відтінків, що відносяться до одного кольору, але в різних мовах кольори не співпадають за частотою вживання. В українській та німецькій мовах на першому місці – червоний колір, тоді як в англійській мові – синій/блакитний. Це зумовлене тим, що в різних країнах є свої певні традиції та звичаї. «Синій» та «блакитний» кольори мають традиційне значення – символ моря, води та неба, у зв’язку з цим поширена передача кольору за такою конструкцією як: колір морської води. До ряду не частотних відноситься аквамарин, turkis, aquamarine, indigo.
There are a lot of different color shades related to the same color, but in different languages the colors do not match in terms of frequency of use. In the Ukrainian and German languages red is the first color, while in English it is dark blue/blue. This is due to the fact that different countries have their own certain traditions and customs. The colors "dark blue" and "blue" have a traditional meaning – a symbol of the sea, water and sky, in this connection, the color transfer is common according to such a construction as: the color of sea water. A number of infrequent ones include aquamarine, turquoise, aquamarine, and indigo.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4281
Початкова сторінка: 231
Кінцева сторінка: 233
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 89.pdf3.99 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.