Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4551
Title: Формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу
Authors: Чепурда, Ганна Миколаївна
Старинець, Олена Анатоліївна
Keywords: МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ;ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ;МЕТОДИ;МАРКЕТИНГОВИЙ СУПРОВІД;АНАЛІЗ;ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ
Issue Date: 2023
Abstract: Загальний обсяг роботи складає 116 сторінок комп’ютерного тексту, включає 23 таблиць, 5 додатків. Список використаних джерел нараховує 93 найменування на 8 сторінках. Об’єкт дослідження: прогнозування формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу Предметом дослідження є методологія формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу Метою дипломної роботи є дослідження формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу. Завдання роботи: розкрити роль і сутність формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу. Дипломна робота присвячена дослідженню та розробці туристичного продукту та його маркетингового супроводу. В роботі досліджено туристичний продукт підприємства, визначено складові процедури оцінки ефективності формування туристичного продукту, запропонований загальний алгоритм оцінки ефективності маркетингових заходів з просування туристичного продукту. Методика дослідження: у ході написання роботи використовувалися економічні, статистичні методи дослідження, метод порівняння, системного підходу й аналізу.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4551
Appears in Collections:242 Туризм і рекреація (Туризм)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Старинець.pdf
  Restricted Access
2.31 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.