Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4551
Назва: Формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу
Автори: Чепурда, Ганна Миколаївна
Старинець, Олена Анатоліївна
Ключові слова: МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ;ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ;МЕТОДИ;МАРКЕТИНГОВИЙ СУПРОВІД;АНАЛІЗ;ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Загальний обсяг роботи складає 116 сторінок комп’ютерного тексту, включає 23 таблиць, 5 додатків. Список використаних джерел нараховує 93 найменування на 8 сторінках. Об’єкт дослідження: прогнозування формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу Предметом дослідження є методологія формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу Метою дипломної роботи є дослідження формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу. Завдання роботи: розкрити роль і сутність формування туристичного продукту та його маркетингового супроводу. Дипломна робота присвячена дослідженню та розробці туристичного продукту та його маркетингового супроводу. В роботі досліджено туристичний продукт підприємства, визначено складові процедури оцінки ефективності формування туристичного продукту, запропонований загальний алгоритм оцінки ефективності маркетингових заходів з просування туристичного продукту. Методика дослідження: у ході написання роботи використовувалися економічні, статистичні методи дослідження, метод порівняння, системного підходу й аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4551
Розташовується у зібраннях:242 Туризм і рекреація (Туризм)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Старинець.pdf
  Restricted Access
2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.