Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4741
Назва: | Particularity of the communications influence on the activity of peculiarities in the minds of global processes |
Інші назви: | Особливості впливу комунікацій на активність особистості в умовах глобальних процесів |
Автори: | Maslak, Olga Grishko, Natalya Yakovenko, Yaroslava Zakharchenko, Anton |
Ключові слова: | communications;globalization;individual activities;digitalization;digital transformations;комунікації;глобалізація;активність особистості;цифровізація;цифрові трансформації |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки |
Короткий огляд (реферат): | One of the most significant effects of communications on the activity of personality is the increase
in the speed and efficiency of communication. With the advent of modern communication technologies,
individuals can communicate with each other instantly, regardless of their location. Another significant
influence of communications on the activity of personality is the increase in the availability of information
and various digital business strategies. The paper addresses the multifaceted issue of how a growing number
of companies at war are beginning to use digital strategies to remain competitive, given the influence of
communications on the generation of zoomers. Attention is focused on the fact that, unlike the millennials,
i.e. previous generation, the zoomers, who grew up in the era of development and availability of the Internet
and social networks, created unprecedented circumstances for the global transformation of the way in which
the influence of communications on the activity of personality in the conditions of global processes occurs.
The study also emphasizes that Ukrainian businesses must prepare to work in the new military reality by
examining the changes in the behavioral patterns of their consumers that have changed since the time of the
full-scale invasion. A generalized algorithm, consisting of steps in the process of changes based on the
example of the strategy of transformations of enterprises of Ukraine during the war with the aim of wider
involvement of consumers, is proposed. Global communication networks have revolutionized the way people interact with each other, creating a
community where people can instantly and effortlessly connect with each other, regardless of their location.
As a result, these communication networks greatly influenced the activity of personality in the conditions of
global processes and communication with business. Digital geoinformation strategies have already become
an important factor in creating sustainable economic growth and ensuring competitive advantage for any
business organization, as the use of social networks and other online platforms provides direct
communication between companies and consumers, allowing for real-time updates. The perspective of
further research is the study of digital marketing of artificial intelligence and the peculiarities of its use in
Ukraine, because many services are already developing strategies with regard to the optimization of the
process on the basis of artificial intelligence in order to better analyze the behavior of consumers, their data
from social networks and search queries (especially relevant for the generation of zoomers) to improve the
customer orientation of Ukrainian business. Одним із найбільш істотних впливів комунікацій на діяльність особистості є підвищення швидкості та ефективності спілкування. З появою сучасних комунікаційних технологій індивіди можуть спілкуватися один з одним миттєво, незалежно від свого місцезнаходження. Іншим істотним впливом комунікацій на діяльність особистості є підвищення доступності інформації та різноманітні цифрові стратегії бізнесу. Дослідження присвячене багатоаспектній проблемі того, як усе більша кількість компаній в умовах війни починають використовувати цифрові стратегії для того, щоб залишатися конкурентоспроможними, враховуючи комунікаційний вплив на покоління зумерів. Акцентовано увагу на тому, що, на відміну від міленіалів, тобто попереднього покоління, зумери, які зростали в епоху розвитку і доступності Інтернету та соціальних мереж, створили безпрецедентні обставини для глобального трансформування того, яким чином відбувається вплив комунікацій на активність особистості в умовах глобальних процесів. У дослідженні також наголошується, що український бізнес має підготуватися до роботи у новій воєнній реальності, дослідивши зміни поведінкових патернів своїх споживачів, що змінилися з часів повномасштабного вторгнення. Запропоновано узагальнений алгоритм, що складається з кроків у процесі змін на прикладі стратегії трансформацій підприємств України під час війни з метою ширшого залучення споживачів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4741 |
ISSN: | 2306-4420 |
DOI: | 10.24025/2306-4420.69.2023.288817 |
Випуск: | 69 |
Початкова сторінка: | 85 |
Кінцева сторінка: | 92 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 69 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
85-92_Маslак et al.pdf | 375.7 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
1-2_титул.pdf | 441.03 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
3-4_зміст.pdf | 335.84 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.