Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788
Название: Маркетингові дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Сиророб», с. Мокра Калигірка, Звенигородський р-н., Черкаська обл.)
Авторы: Коломицева , Олена Віталіївна
Олійник, Альона Ігорівна
Ключевые слова: Маркетингові дослідження;;конкурентоспроможність;;маркетингові інструменти;;маркетингові дослідження
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було узагальнено теоретичні підходи до конкуренції та конкурентів як до об’єктів маркетингового дослідження. Обгрунтовано підходи до дослідження конкурентів. Проаналізовано інструменти маркетингового дослідження конкурентів. Оцінено конкурентне середовище ТОВ «Сиророб». Проведено маркетинговий аналіз досліджуваного підприємства. Визначено дієві технології проведення маркетингових досліджень для досягнення конкурентних переваг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Олійник А.І..pdf
  Restricted Access
1.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.