Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4790
Название: Особливості маркетингової діяльності промислового підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕШВУД», м. Черкаси)
Авторы: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Псюрніченко, Поліна Миколаївна
Ключевые слова: Промислове підприємство;;маркетингова діяльність;;маркетинговий комплекс;;маркетингове середовище;;збутова діяльність.
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обґрунтовано концептуальні основи маркетингу промислового підприємства. Узагальнено принципи та функції маркетингової діяльності промислового підприємства. Досліджено специфіку формування маркетингового комплексу промислового підприємства. Охарактеризовано тенденції розвитку ринку будівельних матеріалів в Україні. Проаналізовано внутрішнє маркетингове середовище компанії ТОВ «ЕШВУД». Оцінено використання елементів комплексу маркетингу у компанії ТОВ «ЕШВУД». Запропоновано напрями активізації збутової діяльності ТОВ «ЕШВУД». Розроблено рекомендації щодо реалізації сфокусованої стратегії ТОВ «ЕШВУД».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4790
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Псюрниченко П.М..pdf
  Restricted Access
1.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.