Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4912
Назва: Організаційні інновації у готельному господарстві
Автори: Онопрієнко, Олександр Васильович
Онопрієнко, Ольга Миколаївна
Ключові слова: готельний бізнес;глобалізація;конкуренція
Дата публікації: 28-бер-2024
Видавництво: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 28–29 березня 2024 року: у 2-х томах. Т. 1
Короткий огляд (реферат): Глобальний розвиток готельного бізнесу, глобалізація, конкуренція, відносять проблему управління до числа пріоритетних задач, успішне вирішення яких забезпечить сталий розвиток українських готелів у сучасному світі. Залучення унікальних методів підбору працівників дає фахову результативність готельному підприємству. Високою популярністю користується передача певних функцій компанії, сторонній організації, що має потенціал і штатні одиниці для реалізації цих функцій. Аутсорсинг персоналу звільняє організацію від необхідності утримувати дороговартісний штат і надає можливість користуватися послугами першокласних фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4912
Початкова сторінка: 78
Кінцева сторінка: 80
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник туризм 03.03.24 р. (2).pdf977.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.