Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4915
Название: Мікрополе фіолетового кольору в рекламах інтерєру
Авторы: Совєтна, Альона Вікторівна
Старкова, Катерина
Ключевые слова: колір;інтерєр;колоративна лексика
Дата публикации: 23-мая-2024
Издательство: Applied Linguistics-3D: Language, IT, ELT: Book of Papers III International Scientific and Practical Conference, Zhytomy, May 23-24, 2024
Краткий осмотр (реферат): Дослідження присвячене порівнянню колоративної лексики та її функціонуванню в рекламах інтер’єру німецької та англійської мов. Сучасний етап розвитку лінгвістичної думки відрізняється надзвичайною увагою, спрямованою на семантику, в тому числі і на колоративну
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4915
ISBN: 978-966-683-641-3
Первая страница: 59
Последняя страница: 60
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
AL3D_abstracts 2024_CORR 04.06.24.pdf1.43 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.