Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064
Title: Розробка іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси)
Authors: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Байовський, Станіслав Володимирович
Keywords: Іміджева реклама підприємства;;Ефективність маркетингових стратегій компаній;;Імідж бренду;;Маркетингові комунікації.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: Метою дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). Об'єктом даного дослідження є процес розробки іміджевої реклами підприємства. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). В рамках досягнення поставленої мети були поставлені і виконані такі завдання: аналіз іміджу бренду та розуміння його сильних та слабких сторін; вивчення та аналіз цільової аудиторії для створення ефективної рекламної кампані; розробка стратегії іміджевої реклами;вивчення конкурентів та їх рекламних стратегій; вивчення та використання інструментів маркетингової комунікації.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Байовський_С.В..pdf
  Restricted Access
3.14 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.