Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorБайовський, Станіслав Володимирович-
dc.date.accessioned2024-11-04T10:02:51Z-
dc.date.available2024-11-04T10:02:51Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064-
dc.description.abstractМетою дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). Об'єктом даного дослідження є процес розробки іміджевої реклами підприємства. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). В рамках досягнення поставленої мети були поставлені і виконані такі завдання: аналіз іміджу бренду та розуміння його сильних та слабких сторін; вивчення та аналіз цільової аудиторії для створення ефективної рекламної кампані; розробка стратегії іміджевої реклами;вивчення конкурентів та їх рекламних стратегій; вивчення та використання інструментів маркетингової комунікації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІміджева реклама підприємства;uk_UA
dc.subjectЕфективність маркетингових стратегій компаній;uk_UA
dc.subjectІмідж бренду;uk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікації.uk_UA
dc.titleРозробка іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Байовський_С.В..pdf
  Restricted Access
3.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.