Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064
Назва: Розробка іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Байовський, Станіслав Володимирович
Ключові слова: Іміджева реклама підприємства;;Ефективність маркетингових стратегій компаній;;Імідж бренду;;Маркетингові комунікації.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). Об'єктом даного дослідження є процес розробки іміджевої реклами підприємства. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). В рамках досягнення поставленої мети були поставлені і виконані такі завдання: аналіз іміджу бренду та розуміння його сильних та слабких сторін; вивчення та аналіз цільової аудиторії для створення ефективної рекламної кампані; розробка стратегії іміджевої реклами;вивчення конкурентів та їх рекламних стратегій; вивчення та використання інструментів маркетингової комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Байовський_С.В..pdf
  Restricted Access
3.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.