Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5070
Название: Маркетингова діяльність в мережі інтернет (на матеріалах ТОВ «Парфумерно-косметична компанія ДНД», село Балаклея, Черкаський район, Черкаська обл.)
Авторы: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Спасюк, Алла Сергіївна
Ключевые слова: Маркетингова діяльність в мережі Інтернет;;Аналіз конкурентного середовища;;Ефективність маркетингової діяльності;;Аналіз маркетингових стратегій;
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо організації маркетингової діяльності в мережі Інтернет. Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової діяльності в мережі Інтернет. Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти організації та забезпечення розвитку маркетингової діяльності в мережі Інтернет. Для того, щоб досягти поставленої мети були поставлені і виконані наступні задачі: досліджені сучасні тенденції і роль мережі Інтернет у сфері маркетингу та просування продукції; проаналізувана маркетингова діяльність підприємства та оцінена її ефективність в мережі Інтернет; проаналізоване конкурентне середовище та визначені можливості для підвищення конкурентоспроможності; розроблені рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії в мережі Інтернет. Дослідження зосереджується на аналізі та оцінці маркетингових стратегій, інструментів та практик, що використовуються підприємством в онлайн-середовищі з метою підвищення ефективності його маркетингової діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5070
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Спасюк_А.С..pdf
  Restricted Access
2.61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.