Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5070
Назва: Маркетингова діяльність в мережі інтернет (на матеріалах ТОВ «Парфумерно-косметична компанія ДНД», село Балаклея, Черкаський район, Черкаська обл.)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Спасюк, Алла Сергіївна
Ключові слова: Маркетингова діяльність в мережі Інтернет;;Аналіз конкурентного середовища;;Ефективність маркетингової діяльності;;Аналіз маркетингових стратегій;
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо організації маркетингової діяльності в мережі Інтернет. Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової діяльності в мережі Інтернет. Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти організації та забезпечення розвитку маркетингової діяльності в мережі Інтернет. Для того, щоб досягти поставленої мети були поставлені і виконані наступні задачі: досліджені сучасні тенденції і роль мережі Інтернет у сфері маркетингу та просування продукції; проаналізувана маркетингова діяльність підприємства та оцінена її ефективність в мережі Інтернет; проаналізоване конкурентне середовище та визначені можливості для підвищення конкурентоспроможності; розроблені рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії в мережі Інтернет. Дослідження зосереджується на аналізі та оцінці маркетингових стратегій, інструментів та практик, що використовуються підприємством в онлайн-середовищі з метою підвищення ефективності його маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5070
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Спасюк_А.С..pdf
  Restricted Access
2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.