Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078
Название: Організація та планування маркетингової діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «СК Провідна», м. Черкаси)
Авторы: Ганжала, Ірина Володимиріна
Гладкова, Єлена Олександрівна
Ключевые слова: Маркетинг;;Маркетингова діяльність;;Страхові послуги;
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади організації та планування маркетингової діяльності на підприємстві; проведено аналіз організаційно-господарської діяльності підприємства ПРАТ «СК ПРОВІДНА», досліджено маркетингове макросередовище підприємства; розроблені рекомендації щодо удосконалення організації та планування маркетингової діяльності на ПРАТ «СК ПРОВІДНА» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Гладкова Є.О..pdf
  Restricted Access
1.5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.