Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5083
Название: Рекламна діяльність підприємства та напрямки її удосконалення (на матеріалах ТОВ «Абсолют – 21», м. Черкаси)
Авторы: Ганжала, Ірина Володимирівна
Ведмеденко, Юлія Русланівна
Ключевые слова: Маркетинг;;Реклама;;Рекламна кампанія;;Рекламна політика;;SWOT-аналіз.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретико-методичні основи формування та розробки рекламної кампанії підприємства, методи оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства на ринку; проведено аналіз рекламної діяльності ТОВ «Абсолют-21» та факторів що впливають на розробку рекламної кампанії та аналіз рекламної політики підприємства; розроблено шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ТОВ «Абсолют-21» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5083
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Ведмеденко Ю.Р..pdf
  Restricted Access
2.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.