Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасильченко , Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorСаненко, Іван Григорович-
dc.date.accessioned2024-11-11T22:38:43Z-
dc.date.available2024-11-11T22:38:43Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096-
dc.description.abstractВ роботі досліджено теоретичні основи організації маркетингових досліджень на підприємстві, проаналізовано маркетингову діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Технодар Плюс», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, надано пропозиції щодо удосконалення процесу організації маркетингових досліджень на ТОВ «Технодар Плюс».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk_UA
dc.titleУправління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс" м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Саненко І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.